Arayüz Tasarımı ( UI / UX / CX)

Webintek’in arayüz tasarımı hizmeti, ziyaretçilerinizin web sitenize bağlılık geliştirmesine, etkileşimli deneyimler yaşamalarına ve markanızı hatırlamalarına yardımcı olur. Sizin ve müşterilerinizin alışkanlıklarına göre şekillenen, çağdaş, özgün ve UI – UX – CX standartlarına uygun arayüz web sitesi tasarımı yaptırmak için bizimle iletişime geçin!
AŞAĞI KAYDIR

Dijital varlığınızı en iyi şekilde yansıtan UI/UX ve CX tasarımları için bize güvenin.
Arayüz Tasarım Süreçlerimizi Keşfedin!

01

Araştırma

Arayüz tasarım sürecinin başlangıcında, müşteri ihtiyaçlarını ve hedef kitlenin beklentilerini anlamak için kapsamlı bir araştırma yapılır. Rakip analizi, pazar araştırması ve kullanıcı geri bildirimleri gibi yöntemlerle bilgi toplanır.

02

Kullanıcı Akışları

Kullanıcıların web sitesi veya uygulama içerisindeki etkileşimlerini anlamak için kullanıcı akışları oluşturulur. Bu aşamada, kullanıcıların hedeflenen hedeflere ulaşmak için nasıl bir yol izleyeceği planlanır.

03

Komple Tasarım ve Prototip

Tasarım sürecinde, görsel öğelerin detaylandırıldığı ve kullanıcı arayüzünün bütün olarak oluşturulduğu aşamadır. Ara yüz öğeleri, düzen, renk, tipografi ve grafiklerin uyumlu bir şekilde bir araya getirilir. Bu aşamada, prototip oluşturularak tasarımın işlevselliği test edilir.

04

Doğrulama ve Test

Tasarımın kullanıcı ihtiyaçlarına uygun olduğunu ve beklentileri karşıladığını doğrulamak için kullanıcı testleri yapılır. Geri bildirimler alınır, hatalar düzeltilir ve iyileştirmeler yapılır. Bu aşama, kullanıcı deneyimini optimize etmek ve sonuçları iyileştirmek için sürekli bir döngü olarak tekrarlanır.

05

Müşteri Deneyimi (CX)

Arayüz tasarımınızı sadece firma yetkililerinizin değil, müşterilerinizin de beğenisine sunarak sizlere detaylı bir rapor sunuyoruz. Böylece web sitenizin arayüz tasarımı gerçek amacına uygun şekilde tamamlanıyor. Markanızın yöneticileri, ziyaretçileriniz ve potansiyel müşterilerinizin deneyimini UI/UX ve CX standartlarına göre oluşturuyoruz.

Arayüz Tasarımı (UI / UX / CX)

UI Nedir?

UI (User Interface) kullanıcı arayüzü anlamına gelir. Bir web sitesi, mobil uygulama veya diğer dijital ürünlerde, kullanıcının sisteme eriştiği ve etkileşimde bulunduğu noktalardaki grafiksel ve kullanıcı dostu bileşenleri içerir. UI tasarımı, kullanıcının arayüz üzerinde rahatlıkla gezinmesini, işlevleri anlamasını ve istenen eylemleri gerçekleştirmesini sağlar. Kullanıcı arayüzü, düğmeler, menüler, formlar, navigasyon çubukları ve diğer grafiksel öğelerden oluşur. İyi bir UI tasarımı, kullanıcı deneyimini kolaylaştırarak, görsel çekicilik ve kullanılabilirlik sağlar.

UX Nedir?

UX (User Experience) ise kullanıcı deneyimi anlamına gelir. Kullanıcının bir ürün veya hizmeti kullanırken yaşadığı deneyimi ifade eder. UX tasarımı, kullanıcıların ürünle etkileşimlerini kolaylaştırmak, tatmin edici ve anlamlı bir deneyim sunmak için kullanıcı ihtiyaçlarını anlamak, kullanılabilirlik araştırmaları yapmak ve kullanıcı odaklı tasarım prensiplerini uygulamak gibi faktörleri içerir. İyi bir UX tasarımı, kullanıcıların ürünü rahatlıkla kullanmalarını, hedeflerine ulaşmalarını ve olumlu bir deneyim yaşamalarını sağlar. Kullanıcı arayüzünden daha geniş bir perspektife sahip olan UX tasarımı, kullanıcının hissettiği duygusal bağlantıyı, ürünün işlevselliğiyle birleştirir ve kullanıcı memnuniyetini arttırır.

CX Nedir?

Müşteri Deneyimi (CX – Customer Experience), bir müşterinin markanızla olan tüm etkileşimlerinin toplamıdır. Bu, müşterinin markanızla ilk temasından, ürün veya hizmetin satın alınmasına, kullanımına ve sonrasındaki etkileşimlere kadar olan süreci kapsar. Müşteri deneyimi, müşterinin marka algısını, sadakatini ve memnuniyetini doğrudan etkileyen çok yönlü bir kavramdır.

 

Bazı Sektör Lideri Referanslarımızı İnceleyin


Binlerce firma kurumsal bir web sitesi için Webintek’i tercih etti!

UI/UX tasarımında yenilikçi çözümler
için doğru adrestesiniz

Dijitalin Dünyasını Keşfet!